قالب صفحه ای از جنس مس

قالب صفحه ای از جنس مس

قالب صفحه ای از جنس مس

قالب صفحه ای از جنس مس در واقع یکی از اجزای اصلی و مهم دستگاه اسلب ریخته گری است. بر اساس مراحل جاری عملیات فولاد مذاب در دمای بالا می تواند پس از عبور قالب تشکیل شود ، آسیب پذیری آن به اشکال سایش ، فرسایش حرارتی و تغییر شکل آسان است. بنابراین ، با توجه به شرایط موجود در صنعت ترمیم ورق مس یکی از مهمترین اقدامات برای کاهش هزینه تولید و بهبود بهره وری است لذا خریر مجدد این گروه اقلام تصمیم اقتصادی موجهی نیست.

دستگاه اسلب ریخته گری

گروه تولیدی ایسترن با در اختیار داشتن تکنولوژی پیشرفته و به روز دنیا و مجهز به ماشین حفاری کنترل عددی در مقیاس بزرگ ، عمل پردازش دقیق اسلبهای آسیب دیده و سپس بازیابی پارامترها را با دقت و کیفیتی بالا به عمل می‌رساند . عملیات آبکاری مرکب Ni-Co-Cr می تواند باعث بهبود دقت ، عملکرد ، کیفیت سایش ، مقاومت در برابر حرارت ،  سبب افزایش میزان فولاد و همچنین طولانی شدن عمر مفید آن نیز می‌شود.

قالب صفحه ای مسی

 از نکات بسیار مهم و حیاتی در هنگام طراحی یک قالب جدید می‌توان به موارد مهمی همچون موارد ذیل اشاره کرد:

  • پروفایل صحیح برای دستیابی به کیفیت بالای محصول
  • سرعت‌های ریخته گری بهینه
  • عملیات ریخته گری یکدست یا مداوم
  • عمر طولانی خدمات مورد نظر

عملیات فولاد مذاب

با توجه به موارد ذکر شده میتوان از مجموعه تولیدی ایسترن به عنوان یکی از قدرتمندترین تولید کننده های انواع قالب و صفحات مسی نام برد، که در واقع ساخت ورق‌های قالب مدرن برای فرآیندهای ریخته گری را در سالهای اخیر توسعه داده است. ترکیب منحصر به فردمجموعه ایسترن از تخصص ، شبیه سازی عددی ، روش های محاسبه و تجربه طولانی مدت ، خود را به یک شریک بسیار واجد شرایط در تمام تجهیزات مربوط به صفحه های قالب در اکثر نقاط دنیا تبدیل کرده است.

 

 

لوگو جینان چین

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *