مجموعه قالب های مسی فولاد سازی جینان چین


مجموعه قالب های مسی فولاد سازی جینان چین ، با مسئولیت محدود در سال 1993 تاسیس شده است ، این مجموعه در واقع یک شرکت حرفه ای برای طراحی ، تحقیق و تولید لوله های قالب مسی و قطعات CCM است.

ماهیت تولیدی مجموعه قالب های مسی فولاد سازی جینان چین

ظرفیت تولید این شرکت در سال معادل 35000 قطعه لوله جدید ، 25000 قطعه لوله مجدداً مطبوع ، 2000 مجموعه مونتاژ می‌باشد. این مجموعه در واقع در سه بازار برتر چین حضور دارد. این شرکت فولاد سازی بیش از 10 مجموعه ماشین پرس هیدرولیکی با 3000 تن ، 1250 تن ، 630 تن و بیش از 30 مجموعه ماشین تراش داراست .

 

 

این مجموعه دارای دستگاه های فوق حرفه ای و مراکز ماشینکاری CNC است و همچنین مالک بیش از 180 شرکت فولادی تعاونی در چین می‌باشد. از نظر وجهه بین المللی شرکت فولاد سازی جینان چین در بازار های خارجی صادرکننده محصول به ترکیه ، روسیه ، بلاروس, اوکراین ، آفریقای جنوبی, هند, ویتنام و اسلواکی می‌باشد. این شرکت در سال 2011 پس از پیگیری های لازم موفق به دریافت گواهینامه کیفیت بین المللی IS09001: 2008 شد و در عین حال دارای بیست و یک حق ثبت اختراع فناوری نیز می‌باشد. در سال 2012 ، این مجموعه به عنوان یک سطح از شرکت های با تکنولوژی پیشرفته و مرکز فناوری مهندسی شهر جینان مورد تائید و معرفی قرار گرفته است.

این مجموعه متعهد به تحقیق و تولید در حوزه لوله ها و لوازم جانبی انواع قالب ‌های مسی است و از تکنولوژی و تجهیزات داخلی پیشرو و حرفه ای نیز برخوردار می‌باشد. به طور خاص در حوزه فناوری برای لوله های بازسازی شده ، که در بازار ملی پیشرو و یکه تاز است.
تمرکز اصلی این شرکت بر کیفیت و پیشرفت است و محصولات خود را در عمل با بهترین قیمت ، کیفیت و خدمات در حوزه تولید قالب های مسی ارائه می دهد.

 

 

قالب های فولاد سازی جینان چین

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *